Pastis “casi sacher”

Be, no se quin nom donar en aquest pastis. La idea era fer un pastis tipus sacher, amb melmelada i xocolate, estava entre dues receptes que ja tenia pendents del blog de Gemma, la cuina de casa, i al final he fet una barreja de les dues (primer error, ja ho se, no s’ha de fer experiments aixi si no tens massa experiencia). En realitat he seguit la primera, la de mona de pasqua, excepte la recepta para la trufa, que he utilitzat la de sacher que em semblava mes interessant.

La veritat es que es un pastis estèticament molt vistos però pel meu gust es un pelin pesat. He d’admetre que no m’ha entusiasmat tant com esperava, desprès d’unes mossegades et queda una sensació de cremor a la boca del dolçor del xocolate i sucre entre l’almivar i la melmelada. A veure que diu l’Edu, que encara no lo ha tastat (*).

El pa de pessic tambe m’ha donat problemes: primer de tot que no puja massa i no hi havia manera de tallar-lo en tres capes, he hagut de fer una altre dosis. I despres, que m’ha semblat una mica sec i no massa gustos. Poder el pa de pessic de l’altre recepta (la de sacher) queda mes bo, la propera vegada lo provaré i si no una coca de iogurt clàssica segur que queda be.

Pero oi que queda maco??

(*) A l’Edu li ha encantat!! Mmm, sere jo que soc massa exigent…

2 thoughts on “Pastis “casi sacher”

Leave a Reply

