Els altres…

Fa uns dies, buscant al google, he descobert que hi ha varis blogs amb un nom bastant semblant al meu: The Sunday Baking Club, Mostly Sunday Baking, inclús un altre Anna de Finlandia amb el seu Sunday Baking al blogspot (encara que aquest ultim sembla una mica abandonat). Però el que mes m’ha cridat l’atenció per el seu bonic disseny i el seu contingut atractiu es el tambe Sunday Baking de Rachel de Anglaterra (foto).

Πριν μερικες μερες, ψαχνοντας στον γκουγκλη το μπλογκακι μου, ανακαλυψα διαφορους “ανταγωνιστες” με το ιδιο ή παρομοιο ονομα: The Sunday Baking Club, Mostly Sunday Baking, ακομα και μια αλλη Αννα! Φιλανδεζα με το δικο της Sunday Baking στο blogspot! (αν και φαινεται λιγο εγκατελειμενο τον τελευταιο χρονο). Αυτο που μου αρεσε πιο πολυ απο αποψη εικονας και περιεχομενου ειναι το επισης Sunday Baking της Rachel απο την Αγγλια, η οποια εχει και το αντιστοιχο twitter account (βλεπε φωτο).

Screen shot 2013-03-13 at 10.23.37 AM

Tots aquests blogs han sigut creats desprès del meu, han començat mes tard, i per un costat penso “podien haver buscat primer si aquest nom esta sent utilitzat per alguna cosa semblant”, encara que jo fa temps que ja no escric en angles. Però per l’altre costat, la veritat es que Sunday Baking son dues paraules molt molt comunes, i poder haig de triar millor la meva “marca d’identitat”, alguna cosa que pugui ser un característic únic meu i del que estic fent aquí.

Ολα αυτα τα blog ξεκινησαν μετα το δικο μου, και απο μια μερια σκεφτομαι “τοσο δυσκολο ειναι να κανεις ενα γρηγορο ψαξιμο πριν ωστε να δεις αν αυτο το ονομα χρησιμοποιειται ηδη απο κατι παρομοιο;” (ακομα κι αν δεν ειναι στην ιδια γλωσσα). Αλλα απο την αλλη, οι λεξεις Sunday Baking ειναι γενικα συνηθισμενες, και μαλλον θα επρεπε εγω να διαλεξω καλυτερα την “μαρκα” μου, κατι που να ειναι χαρακτηριστικο δικο μου και να με διαφοροποιει απο τους υπολοιπους.

Es per aixo que estic aquests dies fent un “brain-storming” intern (i extern a vegades – pobre Edu!) buscant noms per un nou blog, totalment meu. I si heu notat canvis al disseny, també son part d’aquest proces de transformació. A veure com acabarà…

Για αυτο το λογο, αυτες τις μερες ειμαι γενικα σε ενα ψαξιμο για ονοματα που να μου ταιριαζουν καλυτερα. Μερος αυτης της μεταμορφωσης ειναι και οι διαφορες αλλαγες που ισως ειδατε στο design, γενικα ειμαι σε περιοδο δοκιμης και αλλαγης, για να δουμε πως θα τελειωσει…

Aaa, i si teniu alguna bona idea de nom deixeu un comentari si us plau! Estaré eternament agraïda i us ho pagaré amb un pastisset!!

Αα, αν εχετε καμια καλη ιδεα για ονομα αφηστε μου ενα σχολιο, θα σας ειμαι αιωνιως ευγνωμων, θα σας πληρωσω με το επομενο κεηκ μου!!

2 thoughts on “Els altres…

  1. Això dels noms és ben curiós… Sembla increïble que es pugui coincidir en el nom, tot i no haver-lo buscat abans…
    Per mi, com a catalana, trobo que Sunday Baking és prou original, tot i que tens raó que imagino que en anglès deu ser força comú.
    Ja tinc ganes de descobrir quin nom li posaràs😉

  2. Tens raó, aquí Sunday Baking no es molt comú. Solo que a vegades sembla una mica difícil per la gent que lo entengui a primeras, m’agradaria alguna cosa mes fàcil de dir i recordar. Ja veurem, poder en algun moment fem un canvi, no estic de tot convençuda encara…
    lo important es continuar cuinant, que cada vegada hi ha menys temps. Just ahir vaig provar el salpicó del Pep, molt bo!

Leave a Reply

