Un poco de todo

Puede parecer que ultimamente he estado muy vaga y no me he puesto a cocinar nada pero no es verdad. Lo que pasa es que estoy bien entretenida con mi curso de pasteleria, y “gasto” toda mi creatividad y energia pastelera alli cada Lunes. El resultado (aparte de ganarme 2 kilos de mas) es que estoy probando y aprendiendo tantas cosas que nunca me habria puesto a hacer en casa, como cruasans, napolitanas, brioix, ensaimadas, hojaldre…. Todo un mundo de postres nuevos… y que tremendos que quedan recién hechos!!

Camera Uploads2

Μπορει να μοιαζει πως τον τελευταιο καιρο τεμπελιαζω και γιαυτο δεν μαγειρευω και δεν ανεβαζω καινουριες συνταγες, αλλα στην πραγματικοτητα ξοδευω απλα ολη τη μαγειρικη μου ενεργεια στο εβδομαδαιο σεμιναριο ζαχαροπλαστικης που παρακολουθω απο τις αρχες Οκτωβρη. Εκτος απο τα 2 επιπλεον κιλα που πηρα αυτον τον καιρο (και παλι καλα να λες που ειναι μονο δυο!) εμαθα να φτιαχνω παρα πολλα καινουρια γλυκα, οπως κρουσαν και ναπολιτανες, μπριος, σασερ και μπλακ φορεστ, τσουρεκια, τσιζκεηκ… τα παντα! Και τι τελεια που ειναι ζεστα κατευθειαν απο το φουρνο!!

Lo malo es que no hay tiempo de poner todo online, se me estan acumulando las recetas… a ver si poco a poco las puedo poner en orden y repetirlas en casa.

IMG-20130410-WA0000

Η ομαδα μου στα σεμιναρια ζαχαροπλαστικης… μας εχουν βγαλει φημη οι κακες γλωσσες πως εχουμε το νου μας μονο στο ποτε να τελειωσουμε για να φαμε οσα φτιαξαμε (δεν εχουν και πολυ αδικο…). Κι οπως λεει και το σοφο ρητο, “μαθε τεχνη κι αστηνε κι αν πεινασεις πιαστηνε”.

Leave a Reply

